we care

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful


Ya Allah

Kami mengaku kasihkan KekasihMu
Tapi kami jarang berselawat syahdu

Kami mengaku cintakan dia
Tapi kami leka ikuti suruhannya

KekasihMu memesan kami dengan solat
Di akhir nyawa masih ingati ummat



Brilliant....great...




Show your protest against whatever issues that affect the sensitivity of Islam....i do have a facebook......just to find my old friends since at school about long time ago till now.....
sambil2 tu cari bakal menantu mak la....hahaha~



but now facebook has been misused by those who are like monkey just knowing about IT and really excited....waaauu!! aku da pndai men fesbuk......selamat tinggal pisang....

ceh....gilee..


Da macam2 aku dengaq pasai fb ni.....hat kelmarin dulu ada yg smpai wat samseng maya nk bunuh org...




pastu wat group nak maki hamun org la...apa la.....aku pon nak wat group gak la..

"Kelab Sedaq Skit Sedia Nak Mati"

hohohoho....whatever....!!


Pecaya la....pasni mesti mai lagi bnda2 pelik yg seumpama dgn kes baru2 ni nak pelekeh Islam...tapi apapun baguih la protest....

cuma jgn dok kumpoi ramai2 protest.....balik umah smayang pon dak...
dok hingaq bkn men kat luaq.....sembang x jatuh....balik umah pndang anak bini pon sbelah mata ja....

tuan2 jgn salah paham.....aku x kata suh dok diam.....

kena protest la....perlu ada sensitif pada Islam.....biar badai melanda..semarak api menyala.....kecundang jiwa....Islam tetap bertakhta.....

pehh....pandai gak aku(sambil ditampar laju2 oleh membe sbb perasan)



Ya.....prihatin apa jua dalam yg ada dalam Islam....cuma kdg2 kita ni belagak lakon hero depan2 ja....dlm blog.....dlm fb....mcm2 lagi la.....

InsyaAllah.....teladan melalui akhlak yg baik pasti mengukuhkan lg akidah....bila kuat....depa nk serang kita kot mana pon tekiai-kiai dok pikiaq...





Aku nak habaq pa ni...?

Maksud aku......cakap supa bikin maa......protest punya protest.....yg judi merata2....arak x terkira....pemimpin x mnunaikan hak.......projek 'lakibini' tepi jalan....gaduh sana sini...rebut harta pusaka....putus saudara.....anak2 kurg prhatian mak pak smpai hilang rasa dikasihi....last2 masuk kristian pasai tgk paderi dok lyn baik punya.....mula la hati berbelah bagi...

na'uzubillah

bila kapiaq tgk org Islam pakat lagu ni.....tu yg depa rasa..."Jom kita try cuit skit depa ni....aku tgk cam da longgaq ja skru..."


Da la tu......berletiaq pjg2 pon aku boring...hempa pon boring.....aku jd 2x boring...



Ya Allah
Dengan rahmatMu
Lindungi kami
Dari manis bicara
Indah tulisannya
Namun rohani tak seumpama




Ok...ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab ^_^

2 Comments:

deena farhana said...

aku mmg bengang ngn mamat nih..huhh

hairil said...

hohoho...

bunyi cam nk belasah tu..