LifeLine4Gaza

In the name of Allah Mosr Gracious Most Merciful




Sukarelawan LL4G menuju ke Gaza dalam misi bantuan mereka



Sebuah kapal angkatan laut Israel di pelabuhan Haifa sedang mempersiapkan untuk belayar ke pantai Gaza sebelum serangan





Tak rajin hamba nak mencoretkan dakwat maya ini berjela panjangnya.......


Tak setimpal usaha hamba membantu di kejauhan ini.....


Hanya doa hamba yang terdaya untuk dikirim.....


Semampu daya mengalirkan air mata walau sedar kering kontang dalam tabungan hati.......


Kiri kanan dindingnya gersang......bocor ditiris maksiat.....


Malu nak utuskan surat doaku ini kepada Maha Suci sedang sampul yang diberi buruk......berhabuk.....beserta pengesahan cop 'tak ikhlas' di kiri sampul....


Moga tak tersalah alamat menuju Dia.....

Bertambah dan semakin malu aku jika Maha Mendengar itu sudi jua terima dan menjawab semula......



Allah.......Selamatkan Gaza........

Selamatkan Sukarelawan yang jahil mengenal mati....namun cerdik kenali kehidupan abadi

yang buta dunia....tapi celik mengintai syurga

tuli pada dentuman bom.....kerna leka terdengar rayuan rindu panggilan syurga





Laporan beghita hempa leh tengok kat sni.......pandai arab tgk ni aljazeera ......pandai omputih baca hat ni BBC ......pandai melayu tgk mana yang ada......













Ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab......

5 Comments:

deena farhana said...

israel mmg cheaf dajal kat dunia ni.bengong.

iqbalsyarie said...

sedih sgt bila dengar berita terbaru pasal kapal bantuan tu...kejam sgt...

hairil said...

to deena
up skit dr bengong....mengon....


to iqbal
ya.....cruel.....!!!

aLiph said...

insyaallah..lepas ni hantar bantuan pkai kirov airship...baru depa geron..!!!

hairil said...

to alep
hohohoho...kalo cam men command conquer leh la sembang.....
:P

ko x leh hackers ke.....bg blckout satu israel...pakai tenet....