bahagia membahagia

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful


kadang kala membaca pandangan dan kajian yang di luar kotak kemampuan seseorang membuatkan aku nak tarik selimut and zzzzzZZZZZZZZzzzzZzz.....


'KEBAHAGIAAN pada perspektif falsafah islam'

tapi aku x bahagia bace buku niii.......sob...sooBB...sob.. :(

bapak gile susahnyeeeeee...hampir2 aku masuk hospital bahagia.huuh~

aku pun tenung buku tu sambil wat smile tom cruise.........maybe this is a right way to make it easier

...


.... . .




....

..


sleep.......... . . .huuh...nonsense


mugkin ini yang dinamakan dalam derita ada bahagia...pehhh....


dulu aku penah selami bahagia kala melihat Beto(mypet) rakus teguk susu sbb kne denda ngn aku x dpt mkn sehari.hahahaha....padan muka..sape suh berak merata! pastu xnak ngaku......then lari.....nmpak sgt bersalah.

saaaayang beto....ni pn kire bahagia gak..

tp dy da matii :( kne belasah samseng2 kucing kampung yg kejam...cemburu terus merapi ke sluruh jiwa2 mrk......sbulan dy kt ICU=bwh krusi dapo ...dan Allah lebih menyayanginya....

:(


mane x nye.... sbb dy kucing educated...mak dy parsi..bapak dy greece....hensem...bulu kembang skilo...study pn pndai(skolah mne ntah :P) awek2 kucing len sume jatuh hati x bgn2 dah.



(doktor...nnt exam bg mrkah yg bhgia kt sy naa........)



wajah abg aku yg x bahagia sbb anak dy da pow duit dy tuk bli belOn :P


0 Comments: