dari XY nak jadi XX???

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful



'Wanita' di atas adalah seorang pemuda yang bernama Mohd Ashraf Abd Aziz, 25, yang sedang berusaha mendapatkan kelulusan permohonannya untuk tukaaq dari jate nok jadi tino...

sumber berita


uuuuu....beghaaak demo...beghaaak..

Jelas samada sumber dari Quran, Hadis Nabawi, ijmak ulama'...HARAM menukar jantina kerana mengubah ciptaan Allah yang azali..takdak alasan yg bole wat hukum ni jd halal.....kot la nk kata..

"sy nk tuka jd girl la..sbb sy keje cleaner kat toilet pompuan"

"kite pn nk tukaq gak la....sbb kite suke siti nurhaliza.....kite nk jd cam dia"

ngeeeeeeeeeeeeee!!

bagaimanapun hal ni dibicarakan di mahkamah tinggi bukannya di mahkamah syariah...peguam bela dy pun tgh berhempas pulas membantu 'wanita' ini supaya dy disahkan perempuan.

Kesian plak aku dengaq berita ni.....

Semoga Allah memberikan taufiq hidayah buat 'alesya farhana' ni...

Dia bersungguh nak jadi perempuan...tapi dilahirkan dalam keadaan lelaki, aku ingat dia ni khunsa....rupanya bukan....siap da buang 'keris' lalu ditukar menjadi 'sarung'.

Macam mana ni....tengok dari cara dia nak jalani kehidupan sebagai islam....tapi nak jadi pompuan...walaupun dia da bedah skalipun...dia tetap x bole mengandung....xkan ada teknologi bole lawan ciptaan Allah al-Khaleq bagi laki bole melakukan proses persenyawaan. Bubuh mani segelen dalam kemaluan dia pun xkan bole,mustahil dari adat...

Segala ahkam syarie tetap berlaku ke atasnya sebagai seorang muslim, bukannya muslimah.

Auratnya tetap dari pusat sampai lutut, kelak mati jenazahnya tetap kepala di bahagian kiri imam, tetap lafaz niat baginya "sahaja aku solat ke atas jenazah lelaki ini"

Tuan-tuan cuba bayangkan kalo permohonannya diluluskan oleh mahkamah, aku rasa ia akan membuka ruang yg sgt luas buat maknyah2 lain utk ikut jejaknya....abes da tindakan ni dapat kelulusan....kompom pasni lagi ramai nak wat..

Dulu kecoh kat youtube dgn pengakuan seorg gay yang memperjuangkan hak para gay di malaysia....dgn slogan 'SAYA GAY, SAYA OKAY'

Baru2 ni di Pahang pertandingan ratu cantik maknyah....siap candidate dia bole plak say "time kasih pd SUAMI sy yg memberikan sokongan"...eeerkkkk......rewind balik! zzzEEttt........SUAMI sy" ishhh....aku x puas ati aku gi kebas 10 cotton bud membe aku, lantas dgn face yang mesra aku lakukan pembersihan berkala agar ruang lubang telinga aku ni bersih daripada anasir2 keji..

namun.....(listen it once again)

"time kasih pd SUAMI sy yg memberikan sokongan"

ngeeeeeeeeeeee!


Sidang hadirin yg dirahmati sekalian (sambil stand up dgn gagahnya)

Kita kena bersama 1Malaysia (promote plak aku.hik2) mendekati golongan ini secara halus dgn harapan mereka dapat di islah dgn baik....jgn cemuh dan sisih membabi buta tanpa ada daya bantu mereka at least doakan hidayah...mungkin saat ini adalah masa hitam dan getir bagi mereka..mungkin ada jauh dasar hati mereka suara yg meronta "tolong bantu aku"

:)

Nampaknya masa mencemburui saya(ayat bese pemidato pakai....)

Kuasa yang besar untuk ubah semua ni adalah kerajaan, kami sebagai rakyat membantu dari bawah sedaya mampu......semoga setiap usaha kalian dalam menjadikan Malaysia sebuah negara bersyariat mendapat pandangan rahmat Allah.ameen~


Ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab~

6 Comments:

deena farhana said...

pehh.

alesya FARHANA tu. tu diaa ayunya encik ashraf...

xpe, doakan dia diberi hidayah. En hairil, jgn ikut jejak en ashraf lak ye:P

hairil said...

to deena farhana:

ishh....ya allah lindungiku~

nasib dia tak buh nama deena farhana, satni tetukaq org naya ja..

:P

deena farhana said...

pengsan la aku klu dia buh deena farhana.hahah

hairil said...

to deena farhana:

jgn la pengsan.....x same la..

dy x cepeet..x tetoooot

deena farhana said...

series,cantik btui la alesya farhana ni. kang tgugat la iman en hairil ni blik2 duk tgk wajah ayu alesya ni..kwang3

hairil said...

huh~

bek tgk blog hebibti dr tgk muka dy....

ngeh3x