ayam masak sambal

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful












siap dihidang dan makan....

tp lepas tu kawan aku amer kata "aku sakit perut la..."

errrkkkkkk!



:|


hahaha~ pedaaaih sgt....sambai x cukup tomeh... :P

7 Comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

kalau sy masak akan greng dulu ayamnya =)

deena farhana said...

waa..sedapnye..biasanya org goreng dulu ayam..tapi encik hairil menjaga kesihatan,tu yg xgoreng..hee

hairil said...

to azhan:

sy baru blaja msk :P ye tak ye gak kene grg dulu kn....baru cedaap



to deena farhana:

habibati...tgn org laki...x reti la.. :P tggu tgn deena ni ha...

kella said...

waahh.. tang dekorasi hiasan tu yang mahal tu... cayalah! :)
haah.. kita pun nak tunggu air tangan deena gak ni... mesti best! :D

hairil said...

to kella:

ammboooiih... :P

ala cik kella...kucing tgk pn gelaak

cili hijau tu konon nk bg jd mungee

tp aku tgk cam rumput je

mtak resepi ya cik kella..heee

kella said...

tips nak bagi cili tu jadi cam bunge kan.. orang kate rendam dlm air kapur/ garam kot kejap.. nanti dia canti je brekelopak... hehe.. tapi belum penah buat la.. ;p

hairil said...

to kella:

ooooOO....awat x habaq awai2

kalo x bkn takat jd kelopak je sy wat..

siap ade berukir batik lg :D