an error guy and his poem

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful


Aku seorang error...

Allah....hilangkan rasa mulia pada hatiku supaya aku sedar aku ini sentiasa error


Allah...berikan aku rasa faqir kepadaMu agar aku sedar aku sentiasa error


Allah...aku sering anggap orang lain error sedangkan aku lebih error daripada mereka


Allah...aku menasihati orang ke jalan kebaikan sedangkan aku error


Allah...aku banyak error dengan manusia, jangan biarkan mereka error seperti ku jua


Allah...suluhi taufiqMu agar aku tak berjalan di jalan error


Allah...tolong temukan aku dengan insan yang boleh membantu aku agar tidak error
Allah...tolong temukan aku dengan jiwa yang boleh membantu aku semakin dekat denganMu
Allah...tolong temukan aku dengan hati yang boleh mengingatkan aku dari kelalaian


Allah....ampunkan aku kiranya aku banyak error di sisiMu


Allah...
kira ini hari akhir aku...
matikan aku dalam iman...
diterima segala amalan...
segala error aku dihapuskan...







always pray.....im waiting for you at 'there'....

4 Comments:

aLiph said...

signature tu...mai tolong design utk org satu..

dulu ust che en,ust ibrahim ajaq khat, duk main2...hahah...

:P

hairil said...

hahahahaha...
ust che en ye....org pon hmpir2 lupa...dulu pnah kena sebat ngn dy...kih3x

ni membe org yg wat....

dy pandai khot..

nnt org suh dy wat kan..

deena farhana said...

humm...biar error asal smart. mantap punya poem.

sorry lmbt lak drop, bru balik dr shooting filem :P

hairil said...

poem yg penah masuk paper la mantap...

ni kt blog je pon...

hahahahaha...shooting ye..

dpt anugerah the greatest woman actor k..?

:P