SELAMAT HARI BAPA

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful

Selamat Hari Bapa kepada abahku Abdul Rahim Said..

merupakan bekas rejimen askar melayu diraja bahagian kete kebal :P

bapak aku ni tentera...yeyeeeehhh...

tapi anak laki dia sorg pun x dak yg masuk tentera, aku ni x brapa nk pakej sgt...nnt gua gi gym kasi tough lagi..huahuahua.

haha

tima kasih ayahanda ku...kerana

tiap2 hari hantaq pi skolah ngn moto honda petak (hidup lgi moto tu skg :D )

menjaga mendidik dan mengajar ku apa yg dikatakan hidup

:)

my hero ever

Ketahuilah abahku.....walaupun hanya sekadar sepotong ayat pesanan taqwamu buatku

"anakku...cintailah Allah dan Rasul"

Tiadalah di kedua belah mataku ini melainkan genangan airmata, besar jasa abah kerana abahlah insan yang menyuapkan nama Allah dan Rasul ke dalam telingaku...

hingga kini aku menikmati keagungan itu...

Allah...sayangi lah abahku...penuhilah segala hajatnya...berikannya rezeki yg luas dan ilmu yg bermanfaat...

I LOVE U ABAH


gambaq xdak la...pak aku ni low profile...x layan gambaq2 ni.....askar kan...hati mau kental dan sempoiii!

ada hempa tengok org dok perang sambil bwk D90 berlensa nikor 18-200mm tergantung gagah di leher??? ada.ada.ada.ada????(ape kaitannye)



m'as salah ayhal ikhwatul ahbab...

2 Comments:

deena farhana said...

happy fathers day to abah :)

hairil said...

happy fathers day to papa :)