clean and clear

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful

Sekarang ni kat tanah airku bergeloraaaaa dengan angin kuning.......ayaq kuning....

otaak kuning.... :P

Mak aku pun jual kueh talam jagung yang kuuuuninngggg gitu....

everyone talk about kuning.....


BERSIH 2.0 semakin ligat berlegar isu ini di Malaysia....berdasarkan penelitianku...objektif bersih ni untuk menuntut pilihan raya umum yang akan berlangsung nanti berlaku dengan peeeenuh keadilan.titik

Jadi aku pun menempeek lakaran bersih ini kt blog aku tanda menyokong perkara tersebut..

eeei..agak2 kena ban tak blog kalo buh kuning ni.kih3x

org pakai baju kuning pun kena tangkap....agak2 kalo aku pakai baju bawah ni aku pun kena

arrested!!! ngeeeeeee~



tiada rasuah....tiada curiga...tipu helah....BEEEEERSIHHH

supaya hasil pilihan raya ini adalah mutlak lagi suci...suci dan menyucikan...

maka hasil yang diperolehi adalah pemimpin yang beeerrrrrsih.....pakej......luaran dan dalaman bersihh...

kebersihan sebahagian perkara tuntutan iman...maka....dengan ini....tangan pemimpin yang bersih ini PASti akan mengadunkan negara Malaysia ku terindah ini dengan acuan Islam...

lalu......negara akan semakin berkurang dan berkurang ....less....more less......dari gejala yang tidak sihat seperti membuang sampah merata-rata....buang chewing gum dengan tepeek kat bwh meja kelas(cam penah wat jee :P ) dan yang seumpama dengannya...

bersih rohani....bersih jiwa......bersih akhlak.....bersih.....

oleh itu....baju2 aku dalam timba dok belunggok lagi....aku juga harus berssihhhkan ia...

babaaai.....~

sekian..

Ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab.. :)

2 Comments:

deena farhana said...

tepek cewing gum bwh meje,mmg keje die ni :P

hairil said...

tong sampah xde :P