melawat anak menakanku.. :)

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful

Sebelum nak sampai ke Hospital Besaaaq Pulau Pinang ni.....ya allah......spoil betoii la aku...bole plak sesat sejammm dalam pulau tu...moral of the case...beli henset ada GPS nnt yee (waiting for my birthday,hehe) :P bukan pa..da lama x pi penang....

sampai saja di sana, terus menelepon abg...lalu aku beserta father mother pun ke wad kanak2 yang menempatkan nur alieya danisha @ icha...

keadaannya agak hiba dan sebak....tubuh kecil macam tu telah diuji oleh Allah merasa kesakitan....paras denyutan jantungnya mencecah 250 per/minit, sedangkan paras normal adalah 140. Masa tu dia tengah tidoq....kelihatan dadanya berombak kerana jantungnya tengah laju mengepam darah..



mak aku(tudung hitam) dan kak ina serta icha yg tidur


yang berdiri tu abang aku..icha's father



masa ni anak menakan aku ni kena duk wad kanak2 dulu....pasai doktor pakar jantung tu tak sampai lagi....eoknya baru sampai sebab dia dok ada kat KL....ishhh garu kepala gak la aku masa tu...bole plak delay kes2 kritikal camni..... T_T





masuk dalam wad ni...aduhai...sayu hati....ada baby tu dalam setahun kot...da mengidap kencing manis....siaaannyaa...commmmmmmeeeeei commmeeii blakee...







Allahu asy syafii...wa hua yashfi....



umi icha yang tengah sedih dan letih




kasih ibu membawa ke syurga :)






icha ni banyak mulut sungguh....mulut cam orang tuaa...diceritakan dengan riwayat yang sahih dari uminya....tengah dok sakit2 ni pun....dia pi korek idung...pastu panggil ayah dia sambil menunjukkan hasil 'bijih timah' yang bernilai itu kepada fathernya lalu berkata
"ayahhh, buang saat" huahuahua...guling2 dengaaqq....abang aku dengan muka lawak plus sedih pi laaa gagah kutip hasil 'lombong' itu dan membuangnya ke luar tingkap yang bersebelahan dengan katil.

sesudah itu panggil plak umi dia "umii...garu ketiak sat" hahaha...garuuu la kak ipaq aku ni dengan penuh keibuan....

harini pakar jantung tersebut telah pun sampai...dia pun da check dan wat pemeriksaan serta rawatan...laporan kini alieya danisha telah stabil...paras denyutan jantungnya telah normal...cuma bengkak di jantung itu masih ada..perlukan rawatan step by step lagi....

punca i dont knoww...

insya allah tiada pembedahan diperlukan....


isi peruuuuut bersama ayah bonda di kedai maaaamaaakkk



ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab ^_^