Final World Cup, Antara Realiti dan Fantasi

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful


Cee........tajuk x mau kalah........konon cam penulis soghathabaq(newspaper) wat tajuk bg org nk beli 5...!


Malam ni painel(beghoken).....spain lawan belanda....


aku sokong mana..??

lantak la sapa pon menang......janji main canteekk...


setiap peminat bola mesti ada pasukan yg dia minat gila bewak atas beberapa faktor....pengalaman aku meneliti sambil membuat analisis bagaimana cara kaum wanita membandingkan kehebatan sesuatu pasukan berbanding kaum lelaki adalah seperti berikut:




-Women Conversation-

Girl 1 : Aku sokong Belanda...sebab ada Van Persie....heee...henncemmm(sambil tongkat dagu mngharap dpt kawen dgnnya)

Girl 2 : Eleh......Spain lagi best...Fabregas tu laaaaaaaagii machoo tauu....bilik aku da x nampak cat da....sumee pic dy je aku ltak.....ngeh3x.....cute....syukeee....(sambil peluk bantal hingga benang sarung bantal tertetas)

Girl 1: Taak.......Van Persie lagi cute...Spain wat pe.......da la bet dy rambut cam sarang lipas....silap2 semut masuk dy pon ckp "Inilah amazon paling ganasss......kah100x" ujar beliau merujuk kpd Puyol.... :P

Girl 2 : Heeiiii........(majuk lari dapor masak megi makan sensorang)




-Men Conversation-

Jiman: Sembang byk xde......Spain...player tengah dy..~ PeeHH....~ terbaik dr ladang maa.....Robben tu aku hantar Puyol je...abih ngeeto(menggeletar) smueee!

Abu: Belanda final kang taktikal da tuka la....xnak tunjuk lagi...





p/s: kidding......dont be touching2 na....



....................................................................................



Aku cuma nak gtau sonok2 gak.....tapi jgn jadi bodo la dok pcaya bulat2 Paul Nujum tu....kalo sotong tu leh cakap..kompom

"Hahahaha...sbb aku ada share ngn syarikat judi satu dunia ja aku dok tahan tebai muka wat keja bodo ni.......janji duiit masyuuk.....ngeh2x"
(sambil sembur dakwat pen yg dibeli di kedai alatulis Ah Chong)



Oppps......harap2 laa negara 1Malaysia aku ni x terlibat....... :(





LOL!!



Bye....ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab...

0 Comments: