DSLR sorang sebijik??!!

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful



Sebagai respon kepada deena farhana yang merupakan pemegang amanah saham bank tunggang langgang.......eehhh!! pemegang blog farraoshin....


Mansurah, 6 Julai 2010 - Dakwaan beliau bahawasanya saya akan menghadiahkan setiap seorang DSLR bagi mereka yang mengunjungi laman ternyata tepat sekali. Walaubagaimanapun kedapatan di sana terma dan syarat yang wajib diikuti iaitu adalah seperti berikut:

  • mai umah aku bawak gula skampit, minyak sekilo da la...beghaih(beras) 5 pot
  • sediakan 4 guni hati nyamuk betina yg masih belum baligh, secawan airmata baby yg cry sebab umi dy lambat wat susu utknya
  • nyanyi lagu Negaraku depan aku sambil wat muka semangat patriotik
  • tiup lampu kalimantan yg berada di siling dapur aku sampai padam
  • duk umah aku toksah dok segan...wat cam umah sendiri...that means aku x rajin nak jamu....layan diri...
  • jumpa mak abah aku peluk dan cium mereka sepertimana ibubapa kandung sendiri (ceeeee.......sopan je syarat yg ni....)


Setelah semua syarat itu sempurna dipatuhi, maka wajarlah anda yang bertuah memperolehi sebiji DSLR beserta setangkai bateri model AA. Bagi mereka yang berjaya meenarik perhatian yang lebih akan mendapat saguhati berupa jam tangan RM(rahsia) yang berselerak terjual di pasar malam berhampiran rumah saya.

Sebelum menggunakan kamera tersebut, jangan lupa memulakannya dengan kalimah tasmiah yang suci lagi murni (heeee...dy da mula ceramah da...jom blah!! ) agar setiap gambar yang ditangkap menimbulkan rasa agungnya Maha Cantik kerana indahnya flora dan fara fauzana....ehh!! fauna..Murnikan niat kalian agar tidak menyombongkan diri walaupun memiliki gajet yang canggih ini sedang rakan yang lain hanya mampu menangkap gambar dengan meminjam kamera atok mereka walaupun atok mereka berkeras merajuk tidak mahu memberi.

"Saya telah pun memiliki sejibik kamera ini....dan berpuas hati denga pemberiannya...dari itu memang saya tanpa segan silu apatah lagi shy-shy catwomen untuk mengesyorkan mereka yang berada di luar sana agar mencuba nasib walaupun diketahui dan sedar diri memang selalu tak bernasib kerana dunia ini bukan hanya sekadar nasib....usaha yang gigih bla bla bla bla bla......(aku cut sbb suh dy komen je...last2 ceramah lak)" ujar deena farhana yang merupakan salah seorang blogger yang berjaya mendapatkan hajatnya. -sumber berita tak bernama

4 Comments:

deena farhana said...

adehhhh....hahahahahaha...sejak bila boh syarat lagu tuh???!!!

deena farhana said...

adehhhh....hahahahahaha...sejak bila boh syarat lagu tuh???!!!

XYZ said...

syarat seolah-olah mau dijadikan binik je wakakaka

hairil said...

to deena:

sejak berbunganya pokok moktan blakang umah.....ngeh3


to Abaikan:

yaa....hampir tepat...heee