Awat kasut Camel mahai??

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful


Tajuk kat atas tu xdak kaitan ngan apa yang aku nak habaq...aku rasa persatuan unta sedunia mesti marah sbb x dpt royalti krn menggunakan nama mereka untuk kepentingan komersil..
(nak gelak 4 saat jap)



Cam sensitif lak sebut royalti(oopss!!)...x mau touching2 na...

Aku pon x tau awat nak post gambaq ni....tatkala awal pandangan aku tergelak dengan penuh keikhlasan sambil menyuap sarapan pagi...teman jumpe gambo ni kt blog makhluk ni.. :P

"poyo je mercs ni....aku berak kat tingkap kang....nangeh x berlagu.." ujar unta penuh gagah.


Moral of the picture:

-no diesel or gas

-bole parking sesuka hati dan selamba sebelah kereta YB

-modal servis dalam lingkungan 23 bungkus nasi lemak Mak Tom

-tiada pencemaran udara selain dari najisnya yg merata-rata

-agok lapo smeleh aje...


Sempoinya unta ni sebab disebut dalam al-Quran untuk dinyatakan bukti kekuasaan Allah sebagai The Creator.


"Maka tidakkah mereka memerhatikan unta, bagaimanakah diciptakan?"
Surah Al-Ghasyiah, ayat 17


"Aku tau lau aku comeii...jgn tgkap gambo curi-curi.."




You can see this documentary about it by clicking here. No more words...how could i say after saw the perfect creation of camel...subhanallah...most people today still acting arrogant on the earth that Bezita called in dragon ball "planet mesra alam"...yeke...

But they do not aware(termasuk la aku, jgn prasan baik!!)...
humanity today increasingly lost sense of divine...as someone(aku x ingt nama) said: "Didik bg rasa diri tu beragama...bertuhan....baru langkah seterusnya kenali agama dan tuhan yg sbenar -tiada tuhan selain Allah, Muhammad pesuruh Allah- ramai orang skrg bkn takat nk rasa dy tu Islam....rsakan diri tu beragama pon x.."

Really agree that....
are we want to be an Athies?? They told no god, who is he??...no world after doomsday...messenger is nothing, religion was so disgusting....just having fun and dont waste your time to think about it...wauuu...how dare to say it looks like easier...

we seek refuge in Allah from Satan the accursed
...

corruption....
greedy...what else........arrghh!!...whatever....about mungkar things...




aku tgh marah niih...!! grr!! makan budak..!! nasib baik pagi jumaat ni tetibe lak hujan sepoi-sepoi bahasa...hati yg suam nk mendidih terus sejuk..

isteri lak datang hidang air...(abaikan ayat ni!!!)




Ok.....ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab..

0 Comments: