mengenang kenangan yg dikenang

Bismillahirrahmanirrahim

15 September 2007 adalah hari bersejarah buat aku, sbb tu la hari aku dengan penuh rasa 'jakun' + 'peraak' (terlalu teruja) buat pertama kali sampai ke airpot KLIA, malam tu aku akan berangkat ke mesir, further my study at al-azhar as-syareef university.

tinggg tooongg!

"penerbangan ke bla bla bla akann bla bla bla sebentar lagi bla bla"

fuuuu.... firstime tgk kapai terobang dekat2 :P dulu laa...skg ni da rasa cam bas loncat da :|
masa tu aku bersama dgn bebudak negeri Perak yg lain, dari sekolah aku sendiri, dan sekolah2 yg lain..

saja aku nak remind balik moment2 dulu...bila aku godek2 pic file kt laptop aku ni nampak gambaq aku yg dulu2...aku dulu ada external hardisk sniri, siap wat folder tahunan, setiap tahun aku ada gambar2 peristiwa yg aku tangkap, bila da 4-5 tahun..pastu tgk blk..aduhaiii.....satu feel yg bagaikan perut lapar dapat nasi kosong buh kicap :D

cepat btui masa berlalu....smoga spjg umur kita smua ni allah terima

tapi sadly... :( soobbb sOObb

hardisk aku telah bunuh diri, abihh smua pic2 lama aku gone..baaaaanyak oooo, tapi nk wat camna...benda nk jadi...maka folder pic tahunan aku terpaksa la mula balik dri tahun duaaa ribu sebelasss

aku pun silap x wat back up.....bukan pa..pjg umoq nnt bg anak cucu tgk

"uiii...tok dulu segak noo"

aku nk dengaq ayat tu ja dr depa nnt :P

pic2 lama bg aku ada sentuhan motivasi yg tersendiri...aku percaya setiap org dia ada kegemilangan dia yg tersendiri dalam hidup, masa sekolah rendah ka...skolah menengah ka...masa duk U ka...

bila smua moment2 indah itu dirakam, kelazatan melihatnya tu kita x rasa lagi melainkan bila da bertahun2 yg lalu

that is one of my ways to make my spirit being tough and growing up

tapi jgn la tgk gambaq ja.....solat mintak doa kt allah tu lebih utama...tu cuma sikiiiit punya crita saja...

selain dari simpan kt hardisk, aku saja nk tepeekk kt blog aku ni skeping dua..kot2 hardisk aku bunuh diri skali lg, at least dlm blog ada lg saki baki :D


2009 rehlah tepi pantai..release kepala di pantai gamasah, mansoura
im the yellow one, hee



rewang before eid adha 2009 in egypt



2010 member's house
during my way going back to home after theology class
this kucin we called john :P



2008...muraja'ah kat umah member
amboih...rajin ngat aihh




2009 kenangan abadi bersama allahyarham rahmah
tok pompuan seblah mak



itu saja utk kali ni utk dikongsi :)
ma'as salam ayhal ikhwatul ahbab

0 Comments: